Onderwerp: klacht oxxio
Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2008, 19:51
Marleen2109
Niet meer actief

Standaard

Hoi!

Wij hebben ook een jaartje bij Oxxio gezeten en zijn gauw weer terug gegaan naar Eneco. Het lijkt alsof je minder betaald maar uiteindelijk is dat gewoon flauw kul!
Wij hebben trouwens een zelfde soort situatie gehad. Dit huis was voor ons van een alleenstaande man en je neemt automatisch het maandbedrag van de vorige bewoner over. Wij waren toen met z'n 2e en werkte allebei fulltime dus we hadden niet gelijk zoiets van nou we moeten verhogen. Ik schrok me wezeloos toen de afrekening kwam, bijna 1100,-. Wat bleek nou...de meter van goedkope stroom was niet geactiveerd. Een jaar lang 1 stroomtarief... Met Eneco konden we een hele goede regeling treffen gelukkig.
Toch overgestapt naar Oxxio. We hebben er geen ellende van gehad, maar goedkoper was het dus echt niet! Heel irritant was ook dat we de transportkosten bij Eneco bleven betalen. Zoveel verschillende rekeningen elke maand dat het lastig te controleren was!
Ik vind het trouwens erg vreemd dat jullie zolang op de afrekening moesten wachten. Weet je zeker dat het allemaal wel klopt? Ik zou inderdaad even naar een rechtswinkel gaan of er door iemand naar laten kijken die er verstand van heeft.
Veel succes ermee!