Re: Zijn producten wel zo veilig en gezond voor jou en je kind?
Sja ik denk altijd, ergens is het misgegaan en zijn we ons voedsel uit het (verre) buitenland gaan halen. Het voedsel hier in Nederland is altijd prima geweest!
Daarmee is de markt echt kapot gegaan en zijn die rottige middelen op de markt gekomen, die wel giftig zijn maar ook goedkoop en goed reslutaat geven. Anders was er geen concurentie meer met het buitenland. Uiteindelijk hebben Nederlanders dus zelf hun markt en hun produkt stuk gemaakt, maar dat ik mijn mening hoor.
Mijn vader denkt er weer heel anders over.
Ik weet van mijn vader welke produkten hij gebruikt en zijn fruit is steengoed. Dat is ook te merken, want zijn klantenkring is groot! Maar helaas is dat bedrijf afgebrand en moet ik het nu met de ah doen. Ik vind het grote rotzooi.
Maar goed, mijn vader is niet biologisch en is dat bewust niet.
Ik kan het ook voor een groot deel eens zijn met Marianne Thieme, de vleesproduktie zal drastisch omlaag moeten, biologisch of niet.
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat de Etos een hele eco verzorgingslijn heeft, daar ga ik me eens in verdiepen!
Oh en ik moet mijn glas wel zelf naar de glasbak brengen. Heb daar eigenlijk een hekel aan, want die stinkende wijnflessen!!! Maar omspoelen vind ik ook weer zonde van het water haha. Wij hebben wel een oud papier container en die zit elke maand barstensvol! Super vind ik dat! Nu het plastic nog...
Moet wel toegeven dat ik gewone pampers gebruik en dat ik die in de grijze container gooi. Ik zie eerlijk gezegd nog geen voordeel in de alternatieven. Heb de eco luiers geprobeerd, maar ze lekken...