Los bericht bekijken
Oud 21 april 2009, 20:47
Nicoletta's avatar
Nicoletta Nicoletta is offline
Vip Member

Standaard Re: Geen adoptie maar pleegzorg

Weet je, het voelt eigenlijk weer een beetje zoals in verwachting! Nu mag ik eindelijk echt iets gaan kopen. Tijdens die vier zwangerschappen heb ik eigenlijk nooit iets gekocht behalve wat zwangerschapskleding omdat het toen enorm in de afprijzing was en ik met 8 weken al niet goed meer in mijn eigen kleding pastte.
Nu eindelijk serieus iets voor een kindje!!! WOW

Precies Linda, zo heb ik het ook welleens bij adoptie gehoord. Gebeurt niet heel vaak maar soms wel. Nu is het natuurlijk ook zo hoe flexibel je bent. De een vindt binnen een maand vertrekken heel snel en de ander binnen een week.
Maar met Pleegzorg kan het echt allemaal heeeeel snel gaan. Ik hoop zo dat het nu echt door mag gaan en niemand ons meer iets in de weg legt.

Mounia, was jij ook onzeker of Jeugzorg je wel goed genoeg vond? Ik word best een klein beetje zenuwachtig van die curus. Niet zo zeer dat ik aan mezelf twijfel, maar meer of zij niet ergens iets van vinden (bv mijn gezondheid) dat het niet zou mogen. Ik weet zeker dat wij goede pleegouders kunnen zijn, maar zullen we ook tijdens de gesprekken en de cursus zo positief uitkomen?

Trotse pleegmamma!

Ons laatste vlindertje is op Kefalonia weggevlogen en precies twee jaar later en exact op dezelfde uitgerekende datum ben ik opnieuw zwanger en gaat het goed! Wow wonderen bestaan!
Met citaat reageren