Hoihoi!! Heb de weg ook gevonden hoor! Dit is inderdaad handiger dan de club en fijn dat we dan niet meer alle 'zwanger-zijn-verhalen' hoeven te lezen. Daar ben ik een beetje klaar mee...(dat bedoel ik niet lullig hoor!!) Maar dat gevoel herkennen jullie blijkbaar, anders was dit topic er nu niet geweest!
Over de vaccinaties; ik begrijp nog steeds niet waarom jullie zo graag de leeftijd gecorrigeerd willen hebben (en waarom een arts dat dus ook adviseert). Dat gebeurt bij de normale vaccinaties ook niet, vanwege de opbouw van het afweersysteem, wat na de geboorte op gang komt. Dus ook als kinderen (veel) te vroeg geboren worden. Maar goed, onze jongens zijn al ouder en ik corrigeer hun leeftijd sowieso niet meer. Dat doen ze alleen nog in het Sophia.
Vanmiddag trouwens met de jongens om de eerste prik geweest. Ze moesten vreselijk huilen. Het zijn echt gemene prikken. Maar gelukkig was het al snel weer goed. Maar de blik die Daan worp op de mevrouw die prikte loog er niet om...
@Brunette; Wat een plaatjes die twee van jou! Echt supermooie, ontdeugende kindjes. En ze lijken inderdaad op elkaar.
@Margit; Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je meiden ook snel weer opknappen. Hou je taai hoor.
Wat je schrijft over concentratie e.d. op je werk, dat herken ik heel erg. Dat heb ik nog steeds!!
Moet nu snel een jongetje troosten. Later meer!!