Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2010, 09:45
nienke18's avatar
nienke18 nienke18 is offline
Senior Member

Standaard Re: Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Hoi Meiden,

was gisteren niet online, want was bij mijn ouders. En om daar nu achter de computer te gaan zitten, vind ik ook weer zoiets. Mijn neefje, Jayden, is er ook altijd op woensdag. Een heel lief ventje, toen hij uit bed kwam vroeg hij gelijk of ik er nog was, was zo schattig.

Maar inderdaad hier nog geen babynieuws, wel gisterenochtend voor weeën gehad. Dacht dat het begon maar na 2 uur was het weer verdwenen.

Djuke, kan je gevoelens heel erg goed begrijpen. Had ik ook afgelopen weekend, die ik natuurlijk botvierde op Bart. Die er eigenlijk helemaal niks aan an doen. Hij heeft weer contact met een aantal exen via facebook, normaal geen probleem. Maar hij zat hele avonden te chatten met hun en nu werd ik me toch in ene bang en onzeker. Die stomme hormonen toch de hele tijd.

Tamaar, heel erg goed dat je even de tijd neemt om bij te komen. Kan me voorstellen dat het allemaal even teveel wordt.

De rest ben ik heel even vergeten, heb wel alles gelezen. Zal er zo snel mogelijk op reageren en natuurlijk blijf ik hier meelezen en schrijven als de kleine is geboren. Heb aan jullie heel veel gehad tijdens de periode dat we zwanger probeerde te worden en ook in de tijd dat ik zwanger ben.

29 januari 2010: Sara geboren 3.400 gram
9 februari 2011 Daan*
4 februari 2012 Thije geboren 3.930 gram