Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2010, 10:45
Elegance's avatar
Elegance Elegance is offline
Expert member

Standaard Re: Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

heel herkenbaar tassie, ik ben pas weer "normaal" gaan functioneren op het forum toen ronde de 12 weken was.. zelfs in dit topic kon ik maar heel moeilijk iets typen.. ik wist niet hoe ik me toen moest opstellen.. ik was zwanger, maar was zo bang om me zwanger op te stellen... ik heb me pas na de 12 weken bij de april mama's aangemeld.. pas toen ik weer "normaal" kon doen
die verschrikkelijke onzekerheid blijft toch, goed dat je je nu wel ietsje beter voelt dan de vorige keer.. blijf maar geloven in je kleintje..

oh zo leuk joyce, die fase, dan zijn ze niet meer zo klein en fragile en krijg je ook echt contact met ze.. ik weet dat ik daar soms meer naar verlang als dat hele kleine.. maar dat ik mezelf dan moet terugroepen.. zwanger zijn en de kraamtijd maak je ook maar een keer mee..

nanny, trouwens wat goed van je dat je niet in je schulp gekropen bent, maar gewoon gezellig blijft meekletsen.. achteraf had ik dat ook beter kunnen doen.. de tijd gaat toch langzaam als je wacht op je ongi, of je dat nu alleen doet of met de meiden hier die het allemaal ook nog eens begrijpen
ik ben ervan overtuigd dat de meiden die dit allemaal meemaken ook sterke meiden zijn.. wij kunnen het ook aan om dit aan te kunnen, daarom maakt niet iedereen het mee.. wellicht zouden ze niet zo sterk zijn als ons..

ik zit weer veel te typen he? ik moet echt boodschappen gaan doen.. bleh