Onderwerp: IVF/ICSI Deel III
Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2010, 16:32
lisa's avatar
lisa lisa is offline
Elite member

Standaard Re: IVF/ICSI Deel III

tja lindinha ik weet het allemaal even niet meer, toen ik afgelopen zomer maar niet ongie werd moest ik een zwangerschapstest doen om uit te sluiten of ik niet zwanger zou zijn, de gyn zei dat er tenslotte wel een hele kleine kans was dat het wel kon. maar m'n fsh was toen zo hoog dat hij zei dat de vervroege overgang intrad, en dus nu wel weer 2 follikels. het probleem ligt alleen bij mij, maar het wil natuurlijk niet zeggen dat er een eitje in zit, en mocht dat wel zo zijn dan is ie waarschijnlijk van zeer slechte kwaliteit. dus ja allemaal weer een hoop gezeur. morgen weer de echo bij dr. b. gelukkig, ik zag vanmorgen die stomme tr*t van een dr. t. ook nog met die stomme grijns op haar gezicht bah.

er was ook nog een assistente bij mijn afspraak, die dus begint met de echo, waarna dr. b. het overnam, volgens mij vond hij het zelf ook wel weer raadsel achtig.

vorig jaar in januari kon de cryo tp ook al niet door gaan in natuurlijke cyclus, vanwege een follikel die zelf al op springen stond

morgen weten we weer meer

flam, wordt helemaal verdrietig van je berichtje, sorry las er straks helemaal overheen door m'n eigen gezeur. ik ga je zo even pb, dikke knuf

oja, dus ik moet een nieuw topic openen??