Hai Ladies,
ik zie dat onze topic gesloten is,...wie doet zoiets??
Maar goed,...Hier een nieuwe, en hier kunnen we hopelijk weer lang met zijn alleen kletsen,....
Juulz...Ik wens je heel veel succes deze ronde! en ik hoop dat het spuiten niet nodig is!
Januari...Jeetje wat spannend meis! Probeer je niet te druk te maken, ik hoop dat het echt nergens voor nodig is en dat de echo heel mooi is morgen!! succes meis!! ik duim voor je, ik denk aan je, en ik ga morgen gelijk weer lezen hoe en wat.. (moet wel eerst werken helaas!!)
Weegschaaltje...Jeetje ook voor jou weer spannend zeg!! echt balen,...Hoop dat het allemaal snel goedkomt, ik gun het je zo erg!!
En voor iedereen natuurlijk lekker genieten van de zwangerschaps...en voor ons niet zwangeren, iederene heel veel succes!
wij hebben nog maar 1x geklust deze week,...ga hopelijk vanavond weer even klussen

hahaha...want ik wil zo graag dat het raak is deze maand,...
Veel klussen maakt volgens mij gene verschil,..hebben afgelopen maanden heeeeeel veel geklust, en ook echt dagen voor, tijdens en na eisrpong, maar helemaal niks,.......dus afwachten en ons best doen!
Nou ladies, ik hoop dat we met zijn allen weer lekker verder kunnen kletsen!!
Groetjesssssss Berretje

24*30*28*31*MA11wk6d 23-04-2010*29-04-2010 Curretage*31*21-06-10 Her-Curretage*24*32*38*
Wij hebben een klein lief sterretje, ik zal je nooit vergeten!
5 nov echo: hartje klopt!
16 nov 2de echo: gegroeid en knipperend hartje
1 dec 3de echo: alles netjes!
16 dec nekplooimeting: goede uitslag