Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2010, 18:30
Loesie1982's avatar
Loesie1982 Loesie1982 is nu online
Elite member

Weblog berichten: 4
Standaard Re: Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

pppfff...dat wordt dan lastig. Elke keer een nieuw topic!
Net zei ook al iemand in het topic: over deze site...
Dat ze zowat 100 berichten per dag hadden (dat redden we net niet, haha!) en dat ze dan elke 2 weken zowat een nieuw topic moesten maken...net of het wel sneller wordt als al die oude topics aflopen.

Je kunt zooooooveel topics teruglezen (zowat van 2006) dan kunnen ze die toch beter weghalen.

Over op de orde van de dag:

Sinja, hoera!!!! Wat fijn zeg! En dan straks lekker op het wachtbankje en broeden maar!!!

Jessy, ook super voor jou! In Zwolle zijn ze ook heel streng en vriezen ze alleen de toppertjes in! Dat is ook een reden dat we naar Dusseldorf gaan. Daar vriezen ze alles in.
Want ook dan heb je kans op goede ontdooiing ern van redelijke kwaliteit kun je ook zwanger raken!
Maar nu ook eerst broeden!

Majo!! wat fijn dat alles goed is! Weer een mijlpaal!!!! Haha, kan me voorstellen dat je het lastig vindt dat je het niet weet! Ik zou ook wel heel nieuwsgierig zijn!
Maar een verrassing is natuurlijk ook leuk!

Ingrid...jeetje, wat moet jij een geduld hebben zeg! Ik heb normaal 2 fm's voordat de punctiedatum bekend wordt en jij gaat nu al de 8e in! Is dat de volgende keer (bij je 2e kindje, hihi) te voorkomen?!!? Andere medicatie ofzo?!

Saffie, wat spannend zeg! En dan mag je ook nog niet testen...wat een zenuwslopende tijd zeg!! Sterkte!

Sikkie, nog 4 dagen en dan is het eindelijk zover! Grappig dat je na mij moet! Ik zal proberen niet uit te lopen, haha!

Gaby, wat een nieuws zeg...bah...Sterkte!

Yippie, jij zaterdag de 2e fm...spannend, misschien dan een punctiedatum! Hoop het voor je!

Jewel, ik wacht met smart op je smsje!!!!!!! Zooooooooo spannend! Kun je het nog volhouden!?

Calani, kan je berichtje niet meer teruglezen op deze blz, maar een dikke knuffel voor jou, zomaar!!!

Meiden, ik ben gesloopt! Ik even lekker bij vriendje liggen!

Fijne avond!
Liefs Loesie

Bij ons 1e wonder 3 ICSI's nodig gehad en nu zwanger dmv de 1e cryopoging!

23/12/11: Wij weten nu of je een jongetje of meisje bent, maar dat is ons geheimpje! sssstttt....