En toen waren we alweer op blz 3

Er gebeuren ook veel belangrijke en spannende dingen. Leuk!
Ga zo even snel wat boodschappen doen. Heb ik door punctie en stress hele week nog niet gedaan! Dus reageer even snel!
Gaby, wat afschuwelijk! Ik heb wel het idee dat het Radboud daar best streng in is... hoorde ook al dat ze weinig mensen een 4e poging laten doen (ook al betalen mensen die zelf) dat ze daar dan niet aan willen meewerken. Misschien ook goed om je te orienteren hoe andere ziekenhuizen werken? Ik las laatst bijv. iets over IMSI in dusseldorf. Is alleen wel heel duur, maar wij zouden zoiets mogelijk nog gaan proberen. Of wellicht door andere methodes (assisted hatching of bijv. PICSI) dat dat extra beetje wellicht positief uitwerkt. Dikke knuffel meis!
Wij hebben t er wel over gehad, wat als het echt niet lukt. Dan gaan we voor donorzaad. Alleen.... nu denken ze dus dat er misschien iets mis is met mijn eicellen...dus weet niet hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Maria, welkom in dit topic (helaas) en veel succes met alles wat volgt!!
Majo: wat superfijn dat alles goed was! Een hele geruststelling lijkt me! Spannend dat jullie nog niet weten wat het gaat worden!
Ingrid, meid, je moet wat geduld hebben... Petje af hoor dat je je nog staande houdt. Lijkt me zo heftig, constant op en neer naar het ziekenhuis en nóg niet weten hoe en wat. Maar dit worden gewoon supereggs
Ik had verder geen cryo's. Ook daar is het Radboud volgens mij heel streng in.. Inderdaad wat Ingrid al zei: 1 op de 8 stellen zeggen hun. terwijl er hier toch heel veel meiden met cryo's zijn!
Jessy, jij ook al een toppertje! Gefeli met je emmy!
wij lopen dus in het Radboud. Die laten je je eigen keus, ook al adviseren ze er 1 terug te plaatsen.
Ik heb mijn toppertjes aan boord! Nu maar hopen dat ze blijven zitten!