Re: 35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??
Lotuss, dat zal inderdaad even wennen zijn voor je.
Jowjow, graag gedaan en bedankt. En ik heb het vanavond gevierd met een beetje ... chips. Haha. Was best lekker. Moet ik natuurlijk niet te vaak doen, maar zo nu en dan is dat een lekkere manier om aan m'n calorieën te komen. Die ben ik op advies van de diëtiste nu rustig aan aan het opbouwen.
Marnat, op de ochtenden dat hier geen kindjes zijn zal ik mijn tijd nuttig besteden, nl. aan mijn bedrijfje. Nu werk ik nog op de middagen dat Alyssa naar het KDV is, dat werkte heel lang erg goed, aangezien Yelina rustig een tuk van een uurtje of 4 maakte waardoor ik vrij ongestoord kon werken. Sinds kort zijn haar tukjes aanmerkelijk korter dus komt er van werken niet zo heel veel meer.
Evengoed zal het wel even vreemd zijn om straks 2 ochtenden helemaal geen kindjes in huis te hebben.
Vandaag voor het eerst sinds een tijdje weer Alyssa naar het KDV weggebracht op de fiets. Dat was best wel weer lekker en de meisjes genieten altijd zo van een fietstochtje. Op de terugweg maak ik dan altijd nog even een omweg. Goed voor de beweging en heerlijk om te doen.