Re: Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)
Hai ladies,
Ik laat weer even wat van me horen.
Elegance: Grappig dat je dat zo zegt. Vanuit mijn religie is dat ook de gedachte: Niemand wordt belast boven zijn vermogen. Dus het is juist dat we het aankunnen dat het ons overkomt.
Hoe verloopt de zwangerschap verder? En de inrichting van de babykamer etc?
Daydreamer: jaja, je kunt gaan aftellen.. het komt steeds dichterbij!! Geniet van je bevalling, want ondanks de pijn is het een prachtige beleving.
Pooh en tassie: Het is helemaal niet gek dat je zo onzeker en depri bent, dit komt natuurlijk door een eerdere miskraam. Hoop dat jullie jullie door deze tijd heen kunnen slepen (en wij zullen daar uiteraard bij helpen), zodat jullie straks bij 12 weken kunnen genieten!
Lieni: Wooooow, 11 weken alweer joh! Jij gaat echt snel!!!! Laatste keer dat ik op je banner keek was je volgensmij 7 weken en 4 dagen, hahaha. Kan je al een beetje genieten?
Nanny: Bij mij duurde het 35 dagen voordat mijn ongi weer kwam, daarna had ik ook nog wat HCG in het lichaam, maar had ik wel een eisprong.
Joyce en Eleni: prachtige kinderen hoor. Kan nie wachten totdat ik de mijne in de armen kan nemen.
Hier: afgelopen maandag kon ik bij de gyn langskomen vanwege hevige pijnaanvallen. Ik kreeg een echo en mijn urine werd nagekeken, gelukkig was alles goed. Kennelijk is het een waarschuwing van het lichaam dat ik het rustig aan moet doen. Deze week ben ik dus maar thuisgebleven. Vanaf volgende week neem ik iedere dag mijn extra uurtje pauze, dus dan werk ik 7 uur.
Hoe is het met de rest??
liefs,
mamaT
|