Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2010, 18:12
Jem's avatar
Jem Jem is offline
Senior Member

Standaard Re: Temp schommelt onwijs! deel 2

Wiiiieeehoooeee !!! Wat vind ik het fijn dat we met z'n allen in het nieuwe schommeltopic beland zijn!

@klingel: hoe was het met Elke en Nadine en hoe was het bij Antiek? Kon hij nog iets voor je betekenen?
Jeetje, ik wist niet dat er embyologen bestonden! Of is dit klingeliaans? Dus er worden 3 diepfriesjes ontdooid? Of is dat nog afhankelijk van wat Antiek zegt? Ben je zelf ook wel voor 3 ontdooien? Of vind je dat teveel? Ofofof.....?
@marb: hee, ik bedacht me dat onze deet nog wel erg lang duurt (mea culpa), zullen we daarvoor nog een keer afspreken, dan komt Jemman niet mee. How about volgende week vrijdag overdag? Hmm.. zijn wo/vr allebei KDV dagen voor Sarah? Want ma/di/do zijn Daniel z'n KDV dagen en mijn werkdagen... Komt een beetje onhandig uit he.. maar laat maar even weten of het kan.
@pookie: goed bezig met de verwennerij!! En hop naar een ware metamorfose, hippe mama Pookie gogogo.
@elke: zwaaaaaai!! Knuffel voor Nadine!
@rest: komen jullie ook de spits afbijten op de nieuwe schommel? 8)
@hier: uit bloed blijkt dat er geen sprake is van hep-b en voldoende antistoffen nu, maar er is in het verleden wel hep-a geweest. Maar ja, wanneer? Dit is dan toendertijd niet opgemerkt als hep-a. Er is een verhoogde leverfunctie, dus Jemman krijgt echo van de lever. En er is nog een restant van een virusinfectie opgemerkt, maar dit doet niets meer. Beetje raar verhaal. Eerst maar eens kijken of de lever nog goed is (zou wel fijn zijn).

Daniel was vandaag supervrolijk en hij heeft de hele dag heel goed gespeeld (oa in de box). Dat mag ook wel eens gezegd worden he

Dikke kus en goed weekend,
Jem

Hoera, twee wondertjes!

Daniel: 10-07-2009
Anthony: 23-04-2011
Met citaat reageren