Onderwerp: Adoptie uit Haïti?
Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2010, 20:48
Minyaweth's avatar
Minyaweth Minyaweth is offline
Expert member

Standaard Re: Adoptie uit Haïti?

Oorspronkelijk geplaatst door mama1977 Bekijk bericht
voor zover ik heb begrepen van de adoptieforums en de adoptiestichting waren zo'n 100 kinderen al "gematcht" aan nederlandse ouders, zouden zij in normale omstandigheden zijn geadopteerd waren we nog eens 2 a 3 jaar verder geweest, nu met de aardbeving hadden deze kinderen het echt kunnen vergeten en daarmee de adoptieouders ook, wereldkinderen was adopties in haiti al aan het afbouwen en er komen dan ook geen kinderen uit haiti.

trouwens...... er zijn ook adoptieouders die het niet helemaal volgens "procedure" spelen. het echtpaar dat zo dramatisch is overleden had helemaal niet haiti mogen zijn volgens "procedure" je komt namelijk niet in aanmerking voor een haitiaans kind als je al een eigen biologisch kind hebt, deze mensen hebben hun zwangerschap en de geboorte van hun kind verzwegen en zijn dus toch afgereisd naar haiti met als gevolg dat nu hun biologische kind wees is geworden.
Dat vind ik wel heel erg (verdrietig)