Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2010, 13:10
Hummie's avatar
Hummie Hummie is offline
Vip Member

Standaard Re: Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

@tassie, meid, leef helemaal met je mee!! die onzekerheid is killing, bah!! niet gelijk bij de pakken neer gaan zitten hoor! ik had bloedverlies in week 7 en alles bleek goed. Kan vh innestelen zijn he?! nog een paar daagjes lieverd, we slepen je erdoorheen!! dikke knuf voor nu!

@l78, ook voor jou een dikke knuf! kan me voorstellen dat je het zwanger willen worden soms echt beu bent, die spanning elke maand, die onzekerheid! maar 2010 gaat ook voor jou een heel mooi jaar worden, want je zal zwanger worden meid! ik duim voor je!!

@elegance, ja prachtig om te voelen hoe het kindje ligt he, echt geweldig! nu kan ik zelfs echt voetjes onderscheiden en billetjes (ze duwt en drukt heel vaak met die heerlijke billetjes tegen mijn hand aan geweldig!!!) morgen ga ik weer naar vk, blijft altijd leuk.

@nanny, blijf positief hoor!! tuurlijk gaat het lukken, ook voor jullie!! als het via de natuurlijk weg niet wil dan wellicht de medische weg, maar het gaat goed komen, vertrouw op je lichaam! er is in nederland maar 2% die echt geen kinderen kan krijgen, de rest kan via de medische wereld wel geholpen worden. Maar geef het ook de tijd. dikke knuf!

@de rest hoe gaat ie? lekker luieren op lazy zondag?

hier alles ok, aankomende week nog even druk met alles in orde maken en de laatste 3 weekjes wil ik echt gaan genieten van mijn verlof!!

liefs humm