Onderwerp: IVF/ICSI Deel III
Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2010, 16:08
Joontje's avatar
Joontje Joontje is offline
Member

Standaard Re: IVF/ICSI Deel III

Hoi,

mag ik me bij jullie aanmelden???
Zal even in het kort ons verhaal vertellen. Wij zijn in juli 2008 gestopt met de pil. Begin 2009 kreeg ik pijnklachten aan de rechter kant van mn buik, ik dacht ws aan verklevingen tgv van mijn operatie in 2002 toen ze mn re-eierstok hebben verwijderd omdat er een dermoidcyste inzat.
Voor de zekerheid naar de gyn en daar bleek dat er in mn andere eierstok ook een dermoidcyste zat. Gyn vertelde dat als we een kindje wilden hebben dat we nu haast moesten gaan maken. Erg geschrokken, je droom om moeder te worden wordt op dat moment flink door elkaar geschudt. Daarnaast bleek mn man ook nog eens niet top kwaliteit wedstrijdzwemmers te hebben.
Uiteindelijk zijn we nu 6 IUI's rondes verder, helaas zonder het gewenste resultaat.
Volgende week dinsdag (2/2) hebben we ons intakegesprek in Leer, Duitsland. Ontzettend spannend, mogen we snel beginnen, de onzekerheid of mn eierstok nog wel goed genoeg te stimuleren is voor ICSI (laaste IUI verliep erg moeizaam)en natuurlijk de vreemde taal. Maar we gaan ervoor We wachten dinsdag af en zien dan wel weer verder.

Timon, hey jij hier ook Las dat je gesprek afgelopen maandag goed is gegaan. Hoe snel mogen jullie nou starten??

Liefs Joontje