re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur
Oh lieve meiden, wat zijn jullie toch schatjes!!!!!!!! Thanxxx voor jullie lieve berichtjes weer!
Vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en dat ging wel goed. Het voorstel wat ik met mijn werkgever had bedacht is goedgekeurd. Dat houdt in dat ik een deel van mijn taak wordt ziekgemeld (de lesgevende taken die ik heb) en dat ik dan mijn niet-lesgevende taken over een dag meer kan verspreiden. Ik werk dan dus eigenlijk 1 dag arbeidstherapeutisch. Ik vind t een enorme opluchting, dat ik er hierdoor gewoon iets meer aan toe kan geven.
Gesprek verliep eerst een beetje stroef omdat ze alles wat ik zei meteen ging intypen (wat irritant is dat zeg; dat zo'n mens niet snapt dat dat heel niet-luisterend over komt....nou ja!), maar later stelde ze wat meer persoonlijke vragen en voelde ik me meer gehoord.
Nu nog even bedenken wie ik verder voor "mentale hulp" benader. Heb vorig jaar een aantal gesprekken gehad bij de haptotherapeut en dat beviel eigenlijk wel goed! Daar moet ik nog maar even over nadenken.
xxx hypo
Oh ja; ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!!! (t besef is er nog niet; heb nog zoveel in mijn kop dat ik moet doen....)
*bedenkt of ze nog even terug gaat naar haar werk om de laatste dingetjes te regelen, of dat ze maar gewoon thuis blijft en t op zijn beloop laat...*