Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2007, 16:46
Claartje79 Claartje79 is offline
Elite member

Standaard

ik snap best dat erg regels zijn, maar vind sommigen echt absurd en voel me persoonlijk ook enigzins gekwetst. ik ben nog geen 30, ben ik daarom een minder goede mamma? ik ben niet gelovig (ook in veel landen een vereiste), ben ik daarom een minder goede mamma? wij zijn nog geen 5 jaar getrouwd, is daarom onze relatie minder stabiel? mijn ex nam na 5 jaar onverwacht de benen, zeggen die jaren dan wel of niet iets? wij willen graag adopteren uit idealistische overweging, maar ben niet onvruchtbaar, ben ik daarom een mindere mamma? ik heb mijn hbo niet afgemaakt omdat het geld nodig was voor mijn man zijn universitaire studie, ben ik dan een mindere mamma? ik heb geen groot vermogen, ik vind dat je veel spaargeld beter weg kunt geven aan een goed doel om bijvoorbeeld minder bedeelde kinderen in een kansar land een kasn te bieden, ben ik nu een slechte mamma? ik vind het nonsens, maar goed, regels zijn regels en dat hebben we aar te slikken. kot er wel op neer dat wij deze toch al overbevolkte wereld wel willen verrijken met een eigen kindje, omdat we toch graag een fantastische pappa en mamma willen en zullen worden!

we krijgen wss een meid!