Zwanger én ten huwelijk gevraagd! Een beter begin van 2010 kan je niet hebben!!!
Jullie bruiloftsplannen klinken heerlijk! En...ik denk zeker dat het haalbaar is. Zoals de plannen eruit zien gaat het allemaal heel relaxed worden, wat wel fijn is tegen de tijd dat je 30 weken zwanger bent. Er van uitgaande dat je niet al te veel last gaat krijgen van vervelende kwaaltjes moet het volgens mij geen probleem zijn. Ik ben nu zelf 33 weken (

) en het enige ongemak wat ik ervaar is dat ik snel last heb van harde buiken. En tja vliegen of met de auto? Ik zou denk ik zelf liever met de auto gaan. Ik kan daar eigenlijk geen goede reden voor bedenken, maar het geeft mij persoonlijk een veiliger en relaxter gevoel. Nu ben ik er ook gek op om met de auto op vakantie te gaan, dus ik ben wat bevooroordeeld. Voordeel van vliegen is natuurlijk wel dat je veel eerder op de plaats van bestemming bent en dat is misschien ook wel lekker. Hierin kan ik je dus eigenlijk niet echt een goed advies geven.
Hoe je buik eruit ziet is per persoon hartstikke verschillend, dit was iig mijn buik met 30 weken:
Bijlage 56559
Mijn advies luidt dan ook: Gewoon gaan! En genieten! Je gaat naar Frankrijk niet naar een onderontwikkeld land, dus mochten er zich onverhoopt toch problemen voordoen dan ben je iig in een land waar ze goede medische zorg hebben.