Als ik ook even mag: vliegen naar Zuid-Frankrijk...: het lijkt mij niet veel soeps. Ten eerste zijn er maar weinig maatschappijen die een directe vlucht hebben van Schiphol naar een zuid-Franse stad. Het is dus tamelijk prijzig, en ten tweede ben je veel tijd kwijt aan wachten. Omdat er maar weinig maathscappijen zijn die direct op Z-frankrijk vliegen, zijn tickets ook behoorlijk prijzig. Ik moest het laatst uitzoeken voor vrienden die in Mei langs wilden komen: 500 euro pp! Tenzij je via London wilt, en daar wilt overnachten.
Ik heb met een week of 28 nog heen-en-weer in de auto gezeten van z-frankrijk naar NL. No problemo! Wc's langs de tolwegen zijn echt niet smerig, maar meestal wonderbaarlijk schoon. Het verandert pas als je op b-wegen komt, of in NL

.
Een ander is natuurlijk wel afhankelijk van hoe je er lichamelijk aan toe bent. Rond de 300 weken begon ik wel een beetje last te krijgen van mijn bekken. Je zal misschien iets vaker pauze moeten nemen, wat oefeningetjes doen enzo?
Derde optie is met de trein, en ter plekke een auto huren. Dat is iig sneller dan helemaal met de auto. Helaas zijn de wc's in de TGV mij tot nu toe vies tegengevallen, bah! Maar qua reizen is het wel heel leuk en comfortabel. Je kunt ook even een stukje lopen, genieten van het uitzicht, beetje computeren, wat te eten of drinken halen etc. Zorg er wel voor dat je in Brussel, en niet in Parijs, overstapt. In Parijs moet je nl. met de metro van het ene naar het andere station, en dat vind ik wel pittig, zelfs zonder dikke buik.