Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2010, 20:52
Brig22's avatar
Brig22 Brig22 is offline
Member

Question advies over werk/zwanger gevraagd

Hoi meiden,

ik had vorige week een hele drukke dag en nu vandaag weer..

Vandaag moest ik aan de balie (want mijn collega, die normaal helpt met uitgaande post was er niet). Ik moet dan tegelijk mensen aan de balie ontvangen, telefoon opnemen, uitgaande post doen. Dit is vrij hectisch. Ik heb t wel gered daar niet van maar t is wel druk en ik heb dan helaas weinig hulp om op terug te vallen door 3 afwezige collega's.

ik merk dat ik dan wat meer last heb van trekjes in mijn liezen en nog meer moe ben.. vaak ook meer last van rug.

Eergister wond ik mij enorm op over onze kat.. die bleef heel irri en hard mauwen dus heb der in der kamer gedaan (met alles voorzien natuurlijk) bleek dus dat ze krols was.. tja maar ik had moeite om rustig te worden , wist ff niet waar die irritatie vanuit mijn tenen vandaan kwam... daarna buikpijn licht en bruinvloed met wat rode blaasjes.. t zit nog goed hoor maar zou ik dit als warshuwing moeten zien?

Mijn chef is ook een van mijn beste vriendinnen, die weet dat ik zwanger ben, nou heb ik donderdag weer een wekelijks gesprek. Moet ik aangeven dat t niet lekker voelt zo druk?Kan dat al.. is dat niet te vroeg.. ben ik dan geen zeur?

Graag jullie mening

alvast erg bedankt!

-18 juni getrouwd!
-15 juni ... een gezond meisje!
-19 maart hartje zien klopppen!Wat een opluchting en wat gaaf!
-19 feb zwanger! Houd je goed vast kleintje...
-19 jan 2010 mk, maar weet in elk geval dat we nu dus wel zwanger kunnen raken...