Re: 30+ meiden... zwanger...
Hoi meiden,
sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik moet even mijn hart luchten... En ik kan me geen betere plaats voorstellen als hier. Alweer tijd geleden dat ik in deze topic berichtjes heb geplaatst, was de laatste tijd ook niet heel erg actief op zp.
Volgende is het geval. Afgelopen maandag eerste echo gehad. Mijn eerste zwangerschap, dus vriendlief en ik erg zenuwachtig, maar toch hadden we een goed gevoel. Omdat we volgende week donderdag voor 3 weken naar Cambodja/Thailand vertrekken wilden we wel graag weten of het goed zat. Vooral om je in deze landen niet graag naar een ziekenhuis wil in het geval dat.
Goed, dus afgelopen maandag zou ik 8 weken zijn geweest. Ik ga liggen op de bank bij de echoscopist, eerst uitwendige echo, maar daar was niks op te zien. Ik werd al beetje ongerust. Daarna inwendige echo en hierop was volgens de echoscopiste een vruchtje van 5 weken te zien. 5 weken?!??!! Maar ik ben 8 weken zwanger!!! Hier klopt dus iets echt niet dacht ik meteen. De echoscopiste wil ons maandag terugzien voor nog een echo, maar mijn hoop is weg.... Er kan geen 3 weken verschil in de groei zitten, dat bestaat niet! De volgende dag de verloskundige gebeld en die gaf ook al een beetje de bevestiging van mijn gevoel, dit is niet goed! Wat staat het leven dan in één keer weer op zijn kop, maar nu op een verdrietige manier. Heel de toekomst die je voor je zag qua zwangerschap valt weg. Waar ik me vooral druk om maak is dat ik maandag terugmoet, ervan uitga dat we slecht nieuws krijgen en dat het vruchtje dus nog voor donderdag uit mijn lichaam moet. Dus waarschijnlijk curretage op dinsdag/woensdag en dan donderdag op vakantie. Ik denk dat de vakantie op geen beter moment had kunnen komen, maar alles zit nu zo dicht op elkaar en ik voel me zo'n wrak....pfff.....zo dat is eruit, sorry als het een onsamenhangend verhaal is geworden, maar ik moest het echt even kwijt....
ps. snoet, wat fijn dat je zwanger bent!! profiat..en natuurlijk ook voor de andere zwangere meiden

30-26-ma(9 wkn)-27-30-27-25-27-zwanger
|