Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2010, 20:27
marjand's avatar
marjand marjand is offline
Expert member

Standaard Re: Help straks is de baby lelijk.....

Oorspronkelijk geplaatst door Snoopy1979 Bekijk bericht
Haha zo zie je maar dat de meningen daarover ook verschillen . Ik was degene die kale baby's minder mooi vind. Betekent niet dat ik kale baby's nou meteen lelijk vind hoor, maar ik vind mét haar leuker. Eva had aardig wat donkerbruin haar. Lelijk hè .

Het gaat natuurlijk eigenlijk nergens over, want het gaat er inderdaad om dat je kindje gezond is. Wel of geen haar maakt dan al helemaal niet uit. Maar goed, dan nog mag je er toch wel een mening over hebben of er een gevoel bij hebben. Tuurlijk heb ik liever een gezonde baby zonder haar, dan een niet gezonde baby met veel haar... lijkt me nogal logisch. Denk dat dat voor iedereen hier wel geldt.

Straks mag je je nergens meer zorgen over maken... geen zorgen maken over de pijn bij de bevalling, als je kindje maar gezond geboren wordt. Tuurlijk zit er wel een kern van waarheid in, maar dat betekent niet dat je je verder nergens druk over mag maken...

Ik moet wel zeggen dat toen Eva geboren was, ik zó blij was dat ze helemaal gezond was! Alleen was haar linker armpje verlamd, maar dat boeide me ook niet, want verder was ze gezond! (gelukkig is het met haar armpje binnen een week helemaal goed gekomen). Verder boeide het me helemaal niet, ze was ook echt niet mooi, maar wel óns kindje en het was (en is) allemaal zo bijzonder! Ze is trouwens wel goed bijgetrokken

Hoe kwam dat dan? Beetje klem gezeten in het geboorte kanaal ofzo?