Nicole.. snack a jacks caramel zijn lekker he? Smaakt naar meer! En je meisje op kerstavond geboren.. De december maand is toch niet ideaal he? Maarja, niet zo veel over te zeggen. Esmee was uitgerekend op 28 december maar is 11 december al geboren.
Moppie.. Uurtje is voor mij wel te doen. Maar voor een meisje wat een hekel aan autorijden heeft is het lang. We hebben we een dvdspeler in de auto.. Plannen jullie maar een dag en dan kijk ik wel of ht uitkomt.

Jou menuutje voor vandaag ziet er super uit!
Dimmel..Vind het knap dat je met friet en kebab op 900 uitkomt vandaag!
Misskeita.. welkom meid! Je hebt de eerste 8 er al af!! De rest gaat spoedig volgen hoor.. Ik zelf tel callorieen op
www.calloriechecker.nl Je kunt je aanmelden en dan dagelijks invoeren wat je hebt gegeten.
Mamarianne.. Doen die 2,5 kilo geen zeer? Geniet het weekend van al het lekkers en dan maandag er weer tegenaan meid!

Je

jongens vroeg vanmorgen..
Inez.. jammer dat je net niet op je streef zit.. Duurt vast niet lang meer!
Gisteren uiteindelijk nog wat zoute pepsels gepakt.. Maar had zin in meer dus in totaal bijna een kilo wortels opgegeten gisteren..
Resultaat was goed vanmorgen!!

77,1.. Gisteren was het nog 77,4
Ik dacht juist altijd dat de laatste kilo's het moeilijkst gingen.. maar het gaat nog goed.
Alleen zorgen dat ik vandaag niet van de eitjes ga lopen snoepen!
Mijn menuutje voor vandaag!
O: 150 gram yoghurt en 20 gram muesli.
T: peertje en water/koffie
L: 2 boterhammen met achterham en opkikker
t: schaaltje wortels en water.
A: om 17.00 een krentenbol ( we gaan pas om 19.00 uiteten),
Uiteten: 1 pizza naar keuze ( ben uitgegaan van 500 gram ( google

) 1055.. en 4 stukjes stokbrood met kruidenboter. Maar ik weet zeker dat ik de pizza nooit helemaal op kan. En ik drink light dus daar zitten de callorieen niet!!
Ik ga zo eerst maar eens een flink stuk wandelen met de honden!
Zit dan op een totaal van 1636.. Morgen maar een BALANS DAG!!