Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2010, 11:23
butterfly24's avatar
butterfly24 butterfly24 is offline
Elite member

Standaard Re: 10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Goedemorgen girls.

Hier alweer een lange ochtend gehad .
Esmee gaat het weer goed mee. Ze bleek ook krampjes te hebben dus heb een drupje olijfolie in haar fles pap gedaan om 06.00 uur.
Nou, dat heb ik geweten om 09.00 uur.
Dat heeft d'r goed dwars gezeten zeg, weer de hele slaapzak onder de diarree, tot de nek aan toe. Dus weer lekker in bad geweest en weer alles verschonen. Maar goed heeft het haar wel gedaan.

@mamarianne, wat zonde meid. Je hebt zo hard gewerkt om het af te krijgen. Maar goed, het zit er sneller aan dat het eraf is he. Ach, en je bent een weekeinde weg geweest en een beetje akelig week gehad. Het is je vergeven, maar pak het maandag serieus weer op. Beloof je dat? Want je motivatie is er nu natuurlijk ook even niet meer, wat begrijpelijk is, maar als je het niet oppakt gaat de teller weer gauw omhoog meid, en daar willen je voor behoeden . Is ook niet wat jij wilt. Geniet in elk geval van het weekeinde.... met mate!!

@mamavesmee, oh lekker, vanavond uit eten! Geniet er van. Je hebt het verdiend hoor. En dan morgen maar balansen inderdaad.
Dus al lekker op pad geweest ook. Heerlijk he. Is er weer zo bij jullie?
Ik ben er gisteren niet uit geweest en vandaag wordt het em ook niet ben ik bang. Straks Esmee naar oma brengen, ik moet werken en wat eerder beginnen ook nog, omdat ik met een client weg moet.

@leonie, ach ja, ik mag nu wel meer maar wil ook nu ik zwanger ben geen slechte vette dingen eten. dus veel gezonde dingen

Zeg meiden, ik ga de pc uitzetten!!
Esmee komt geloof ik aandacht te kort haha.
Dus even spelen met haar, snel wat opruimen en over twee uurtjes weg!!

fijne dag allemaal

Gewicht 1 januari = 88.0 kilo.
Gewicht 10 februari = 85.7 kilo.
Afgevallen = 2.3 kilo.

Mijn twee prachtige meisjes:

Esmee 12-06-2009 / Maureen 13-11-2010