Re: 10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!
Natas23, gefeliciteerd met je zwangerschap. Stressen is niet nodig meid, je hebt nog 34 weken te gaan.
MamavanEsmee, lasagne was idd lekker alleen heb ik ietjes teveel gegeten ervan gisteren. Ze is gelukkig om 18.30u zelf wakker geworden en heb d'r alsnog groente gegeven en die heeft ze ook opgegeten.
MeisjeV, succes vandaag!
Humbly89, zou je me er ook bij willen zetten. Bg 87, hg 85, sg 75, en alvast bedankt!
Paaseitjes, gelukkig ben ik er geen fan van en kan ik er vanaf blijven. Enige chocolasoort waar ik naar verlang als ik ongie moet worden of ben zijn brownie/hotchococakes en dergelijk.
Lola, ja ze had gelukkig haar groente op gisteren en daarna pap en om 21u lag ze op bed. Klopt denk dat die van de mannen het beste zal aansluiten bij mij aangezien ik bv geef, maandag dan ermee beginnen.
Misskeita, welkom! Betreft steun ben je hier bij deze dames aan het goede adres. En 45 kg in een jaar moet lukken, veel succes!
Inez, schoonmaak ze! Denk dat het niet lang meer zal duren voordat je je streef behaalt. Leuk je mama komt logeren, veel plezier.
Dimmel, je avondeten hmmm lekker *kwijl*
Leonniie, wat knap dat je meisje met 4 maanden al kan kruipen zeg!
MamavanEsmee, hmm wortels lekker. Ik was tijdens mijn zwangerschap gek op die van A&H de biologische winterpeen jummie. Veel plezier vanavond, geniet van je pizza! Ik heb ook niet zo lang geleden een pizza genomen, hotchococakes en blikje cola light (van Domino's). Heb er geen spijt van gehad en heb ervan genoten, zat wel op 1682 maar goed de dag erna gebalanceerd. Fiets ze!
Mamarianne, streep eronder en er weer tegenaan gaan! Naast de shakes mag je niks eten, en lijkt me helemaal niet gezond maar goed jij beslist uiteraard.
Butterfly, fijn dat het weer goed gaat met je kleine. Speel ze!