Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2010, 10:42
Annna's avatar
Annna Annna is offline
Elite member

Standaard Re: 35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Oorspronkelijk geplaatst door I S Bekijk bericht
Anna
Nee er is nooit een reden gevonden van de miskramen. Alles schijnt goed te zijn. Het hele scala aan (bloed)onderzoeken is gedaan. De arts van maandag (o nee ik zou niet meer aan hem denken) zegt dat het dan dus aan de kwaliteit van mijn eitjes ligt en daarom zegt hij dat het hoogstwaarschijnlijk nooit met een eigen eitje zal lukken. Een donoreitje zou kunnen, maar dat willen wij niet.
Weet je dat er ook ziekenhuizen zijn met een afdeling voor vrouwen met herhaalde miskramen. Ook al komt er geen verder onderzoek, de mensen daar communiceren niet zo lomp als vele anderen. Er zit er in elk geval 1 in het Erasmus MC.

Liesben,
Wil je niet in Rome shoppen dan? Zou ik zelf eigenlijk ook wel een beetje zonde vd tijd vinden. Bijt er maar doorheen. Ik shop al heel lang niet meer, ik vlieg een winkel in, soms meteen er weer uit, soms met een volle tas. Met Yara moet ik zo naar de stad voor het priklab, misschien ga ik dan ook nog wel langs de winkels. Maar vind het niet zo leuk voor haar en mezelf, dus vaak wordt het niets. En als ik dan al de stad in ben, kijk ik naar minikleertjes. ALhoewel, zo mini zijn ze niet meer.
Verder gaat ie hier wel, beetje boos om de fopperij en afwachtend, wanneer komt die ongi dan. Dan kun je weer uitkijken naar verder.