11 maart 2010, 14:03
|
 |
Expert member
|
|
|
|
Re: 10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!
Mamarianne.. wat ik begreep heb je dan i.d. geen hongergevoel meer! Lijkt dokter Frank je niets?
Butterfly.. Gelukkig is je meisje haar ontlasting weer kwijt! Lange werkdag voor jou! Ja, het weer is hier heerlijk, vanmorgen was het nog wel fris, nu geeft het weerstation 7 graden aan.. Dus best lekker! Ik zou tussendoor samen met het fruit nog iets van een cracker of ontbijtkoek nemen als je aan je callorieen wilt komen..
Sweetroosje.. Je meisje kwam dus zelf wel voor haar eten. . Van AB kun je i.d. flink last van je maag van krijgen.. Mooi dagje vandaag zeg! Succes met je hoofdpijn!
Moppie.. Nee, krijg geen last van wortels, kan er goed van naar het toilet! haha.. Thanx voor het complimentje over mijn menuutje.
Liedel.. je menu ziet er prima uit! Je geeft nog bv? Dan zou ik toch een grotere lunch nemen.. Lekker 2-3 boterhammen met mager beleg. Succes met opruimen!
Wonders.. Wat een mooie resultaat al!
Mandy.. vervelend dat je zo'n last hebt van de pil. Ik gebruik de nuvaring.. had ook altijd veel bijwerkingen van de pil en met de nuvaring nergens last van! Lekker veel bewogen vandaag!
Ninien.. Doei!!! 
Vandaag al veel beweging gehad, gewandeld en een flink stuk gefietst!
Net een schaaltje wortels en 2 flesjes water op!
Zo nog even naar mijn schoonouders wandelen, als ze er zijn!
Het weer is echt heerlijk..
Ik merk trouwens dat ik nu ik meer beweeg ook sneller afval!
Gelukkig is Esmee ook gek op wandelen en fietsen.