Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2010, 16:54
Berretje27 Berretje27 is offline
Vip Member

Standaard Re: Eerst symptomen na eisprong 2!!

hai meiden!

jeetje wat spannend allemaal zeg!!

@fem....pffff wel kramp, geen kramp, bruinverlies en dan weerniks,...wat soannend voor jou zeg!! gewoon even morgen afwachten en als er dan niks is, zaterdag testen misschien?? ik hoop zo voor je dat het raak is!!!

@Zus...ook spannend,...witte afscheiding kan geen kwaad, laten we er vanuit gaan dat het allemaal goed is deze maand....

@mamavanbo,...ojee natte broekjes de was zit er zeker al vol mee Maar goed, even lastig, maar laten we hopen dat dit een teken is!! ik hoop het zo voor je meis!

hier loop ik al vanaf maandag met een tampon in,...(wel elke keer een andere natuurlijk haha wat zijn we weer lollig )
Maar nog steeds niks te bekennen,...
Maandag (ook hier komen weer smeuiige details, sorry!) had ik wat bruin op mijn puntje van tampon zitten, echt heeeeeel weinig, verders helemaal niks....en nu dus ook elke keer niet...
ik heb WEER mega buikkrampen, maar dat heb ik elke keer....maar dat zit boven mijn navel, of misschien ter hoogte van mijn navel,....niet lager...
ik durf niet te testen, want vorige maand was ik ook paar dagen overtijd en toen kwam het dus toch...
Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik testen ok,...
maar goed nogmaals, ik heb krampen en voel mij raar in mijn hoofd, heb ik altijd rond mijn ongi, dus het zal vast wel komen...
mijn borsten lijken soms gevoelig en soms helemaal niet, dus ik kan er geen pijl op trekken hoor...

En ik ga ook niet meer op internet lezen over het onderzoek wat mij te wachten staat,..ik ga positief proberne te denken en dan maar zien hoe het afloopt....

nou meiden, morgen ben ik dagje vrij dus kan ik lekker meekletsen de hele dag

houden elkaar op de hoogte!!

kuskusssssss

24*30*28*31*MA11wk6d 23-04-2010*29-04-2010 Curretage*31*21-06-10 Her-Curretage*24*32*38*
Wij hebben een klein lief sterretje, ik zal je nooit vergeten!
5 nov echo: hartje klopt!
16 nov 2de echo: gegroeid en knipperend hartje
1 dec 3de echo: alles netjes!
16 dec nekplooimeting: goede uitslag