Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2010, 10:27
marb's avatar
marb marb is offline
Elite member

Standaard Re: Temp schommelt onwijs! deel 2

Haaaaai!

@ Elke/Nadine: woei, ben er nog helemaal stuiterig van. Vind het zó fijn

@ Jem: goeso van Daniel! Als het maar geen pyjamapapje is ipv warme hap he?
Wij hebben gisteravond de állerlaatste bv gedaan *snif* Zat ook te denken dat ze eigenlijk nog maar 3 flessen per dag mag natuurlijk... Hmmm... Wordt even puzzelen met nieuwe schema!

@ Trees: joehoe, geniet van je weekendje weg. Heel goed idee! (ik gok zo dat Treesman jou meegesleept heeft? )

@ Pookerdepoek: jij ook heel veel plezier met vakantie! Spannend hoor, vliegen met Yunaatje. succes

@ Klingel: Joe dood?! Nee toch?! Jij moet rustig aan broeden hoor. Hoop dat je je snel wat ontspannener voelt

@ boes: vandaag date met ha toch? Vertel eens! Wat is het PdC (zoals gezegd: niet verwarren met pp! PP met ha is niet goed!)? En hoe voel je je nu?

@ all: oei, ben al helemaal zenuwappig. We gaan over een week op wintersport. Heb er superveel zin in (mocht vorig jaar niet ivm LBB in buik), maar ik zie wel op tegen het inpakken. Inpakken voor wintersport=veel gedoe. Inpakken voor vakantie met baby=veel gedoe. Combineer die twee en je hebt een overspannen marb Nou ja, het valt best mee hoor.

Ennieweej: heel fijn weekend allemaal. DOE RUSTIG AAN! (volgens mij moet ik dat inmiddels tegen jullie allemaal krijsen)

Knuffel!

SARAH 11-06-'09
JULIA 27-11-'10
Met citaat reageren