Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2010, 13:10
Nicoletta's avatar
Nicoletta Nicoletta is offline
Vip Member

Standaard Re: Tot het einde doorgaan met de MMM? Of stoppen en kiezen voor adoptie?

Precies Saskia! Het opgeven van onze kinderwens dat nooit, maar soms kun je wat water bij de wijn doen. Tuurlijk is er altijd een klein teer plekje in mijn hart dat ik nooit een kindje zal zien wat uit ons is geboren, maar dat plekje mag er zijn. Ik koester het zelfs. Het hoort bij ons, net als de vijf vlindertjes in mijn hart.

Zo was mijn uitspraak ook heel lang; Na 2 jaar leven in de ban van De Streep, is het genoeg. Tijd voor mijn eigen streep, geen strepen meer. Dit écht voelen gaf me rust, er viel een last van mijn schouders en ik kon mijn rug weer rechttrekken.

Echt, als de MMM te koste van jezelf, je partner of je relatie gaat, trek dan die streep!!! En op tijd, niet als je al met een been in de afgrond staat.

Kun je onder woorden brengen Saskia wat hetgeen is dat je tegenhoudt om door te pakken?

Trotse pleegmamma!

Ons laatste vlindertje is op Kefalonia weggevlogen en precies twee jaar later en exact op dezelfde uitgerekende datum ben ik opnieuw zwanger en gaat het goed! Wow wonderen bestaan!