Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2010, 18:58
Elke1984
Niet meer actief

Standaard Re: Tot het einde doorgaan met de MMM? Of stoppen en kiezen voor adoptie?

Oorspronkelijk geplaatst door Lien1979 Bekijk bericht
@Elke: bedankt voor je reactie! En wat fijn dat jullie uiteindelijk de keuze niet hebben hoeven maken ! GEFELICITEERD nog met de geboorte van jullie kindje ! Fijn dat zelfs het IUI-traject jullie bespaard is gebleven ! Het lijkt me toch ook wel heel bijzonder om de genen van jou en je man in een kindje gecombineerd te zien ! Heb je een zoon of een dochter?
Wel fijn om te lezen dat meer mensen met dezelfde keuzes worstelen. Maar natuurlijk hoop ik ook dat we uiteindelijk geen keuze hoeven te maken
Graag gedaan en dankjewel!
Het is idd wel heel bijzonder om zwanger te zijn en dan een bio-kindje te hebben, weten dat je dit samen gemaakt hebt. Wij hebben een zoontje gekregen, hij noemt Tuur. (is een naam die vele NL'ers nogal raar vinden maar hier is hij wel wat meervoorkomend en nogal stoer ). Zijn naam betekent ook 'beer' en wij zijn een echt knuffelberengezinnetje.
Meid, ik wens jullie echt alle geluk en kracht van de wereld toe om te blijven genieten van het leven en keuzes te maken die zouden gemaakt moeten worden.
Oh, ik ben begonnen met onze babysite toen we nog niet zwanger waren, misschien heb je er iets aan om dit ook te lezen. Je ziet maar!
*dikke knuffel*