Re: via cursus aug/sept
Hoi meiden,
wij staan nu sinds oktober ingeschreven wij hebben nu de rekening in huis. De VIA staat gepland voor november-januari, dus ook voor ons is et dik een jaar. Dat ik voor ons wel fijn, aangezien mijn man in de herfst minder tijd kan vrijmaken. IK ben ook blij dat ik ingeschreven sta, ook al zijn we nu bezig met IVF nr2. In het gesprek waarin de diagnose werd voorgelegd, hoordn we gelijk dat het en moeizame weg zou worden. Voorbereiden op teleurstelling op teleurstelling, onze verwachtingen bijstellen, als je IVF wilt, moet het binnen 2 jaar, maar eigenlijk zei de arts: ove 10 jaar wil ik niet dat je spijt hebt dat je er niet alles aan hebt gedaan... of te wel schrijf je maar in voor adoptie. Dat hebben dus daarom ook direct gedaan. Ik ben benieuwd. Nu IVF2 er zo naadje uit ziet, denk ik weer dar adoptie eerder is weggelegd voorons, dan een eigen kindje. Morgen FM2, ik hoop op goed nieuws, maar ik vrees dat het bij een follikel blijft. MIsschien een escape UI en dan nog 2-3x IVF erachteraan, misschien nog eiceldonatie? We geven de moed nog niet op.
Wat te doen? dit traject kan nog jaren duren... Dus wel de cursus nu al doen, of toch nog wat uitstel vragen? Ik neig zelf naar nu doen.
Help!
Marjah
Sorry Herma, dus weer iemand die niet in aug/sep van start gaat...
|