Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2010, 13:23
MamavEsmee's avatar
MamavEsmee MamavEsmee is offline
Expert member

Standaard Re: 10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Oorspronkelijk geplaatst door Kaatje85 Bekijk bericht
Schrok me net rot. Hoor ik een harde knal en een huilende levi. Waar ik al bang voor was. Hij was uit zijn ledikant geklommen maar gevallen. Vanavond even ombouwen tot peuterbed. Hij ligt nu in de logeerkamer op een matras te slapen.

mamavesmee, geen leuke dag voor jullie hond morgen dus. Maar waarschijnlijk zal hij zelf ook wel last hebben van zijn gebit.

Kaatje.. Wat vervelend dat Levi is gevallen.. Esmee slaapt nog steeds in haar ledikantje! Vind dat helemaal niet erg.. De slaapzakken worden helaas wel te klein.. En groter hebben ze bij de hema niet.. Tijd voor een combi sleeper.

En de hond heeft i.d. moeite met het eten van harde dingen.. De vorige controle viel zijn gebit wel mee.. En ik keek toevallig van de week toen ik ze aan het borstelen/knippen was en toen zag ik dat het echt slecht was.. Tandvlees bloede en sommige tanden helemaal bruin. Voel me dan best schuldig. Hij krijgt al elke dag op advies van de dierenarts een dentastix en alleen harde brok.. ( vlees hoeven ze niet te kauwen he?) Zo blijft hij zijn tanden gebruiken en verminderd tandplak.

19 kilo afgevallen en nog steeds op gewicht!