Re: 11 dagen overtijd maar negatieve test?
Hoi Berretje27,
Wat vervelend dat het bij jou mis is gegaan, ik heb twee jaar geleden een miskraam gehad, was zwanger geworden door de pil die ik overigens erg stipt had ingenomen!! Opeens twee weken na menstruatie enorme buikpijn en een hele hevige bloeding. Dus weet hoe het voelt, ook al was het bij ons niet gepland.
Nou vandaag 24 uur na het roze/bruinverlies, (als je het in die hoeveelheid al zo mag noemen) nog niets aan de hand. Geen menstruatie, geen roze/bruin verlies, alleen beetje witverlies, maar dat is echt heel erg weinig hoor. Heb wel nog steeds een beetje misselijk achtig, kramperig gevoel.. Beetje vage uitleg misschien maar voel me ook echt een beetje raar, ben vandaag, mits het rozeverlies geen menstruatie is en het niet alsnog door gaat zetten 13 dagen overtijd... Heb wel gister een test gedaan met m'n vriend en die zag twee streepjes, nou, daar had ik echt een vergrootglas voor nodig en de juiste hoeveelheid licht want, ik zag zowat niets... Zal dit dan misschien een zwangerschap zijn die uitloopt in een miskraam?
Groetjes
|