Haai ladies,
Linda: ik maak alles vers. Eén keertje een potje bloemkool gegeven omdat wij dat eigenlijk amper eten. Nou, dat ding kon je 2 straten verder ruiken. Een paar weken later heb ik verse bloemkool gemaakt en dat rook gewoonweg lekker! Zelfs voor anti-bloemkoolmensjes als wij.
Ik heb het boek Opperdepop van AH en dat is echt een superboek, gebruik het elke dag. Verder hebben we nu een abonnement op biologisch groenten en fruit van Odin en dat bevalt ook super.
En jij, ben jij aan de gang met potjes? Of maak je ook alles vers? Ik schat je in als iemand die het ook leuk vindt om lekker alles zelf te maken.
Lkg: leuk die activitycenter! Wij hebben ook een mobile van Fisher Price en dat is idd een succes. Ik vind wel dat de batterij erg snel leeg is. Weet niet hoe dat bij jou is, Linda?
Hierzo: Tristan is druk met zijn kruiptraining! Hij is zo enthousiast dat hij zelfs 's-nachts zijn bed doorkruipt, bonkbonk met zijn hoofd tegen het hoofdboard aan. Kunnen wij hem weer komen redden...

Maar het is zo leuk om te zien! Vorige week kon hij net op handen en knietjes zitten, viel hij telkens om. Nu zit hij stevig en hupt hij met zijn achterbeentjes naar voren toe (als een konijn!!!). Alleen zijn handen doen nog niet mee dus dan valt hij weer om. Maar al doende komt hij een heel eind. Gister kwam ik hem al tegen halverwege de kamer op weg naar de keuken...