@ Djuke: Pff balen van je paard zeg! Wanneer ga je hem nu ophalen? Hoop dat hij er snel vanaf is, gelukkig is het nu iets minder warm misschien dat dat scheelt!
En je maakt me toch steeds nieuwsgieriger naar dat boek van de AH!! Had laast al op de site gekeken en ben er wel over uit dat ik dat boek ook MOET hebben hahaha. Zulke dingen zijn altijd leuk om als verjaardags/kraam/sinterklaas/kerst kado te vragen dus dat ga ik zeker doen!
En gaaf dat Tristan nu zo aan het kruipen is! Lijkt me supergaaf om te zien hoe ze zich ontwikkelen en steeds meer kunnen enzo! Nog ff en dan mag je achter hem aan vangen als hij begint te stappen!
@ Linda: Je mannetjes in een sprongetje las ik op hyves? Ik vraag me nog altijd af wat ik me precies bij een sprongetje moet voorstellen. Behalve dat ze dan lastig zijn weet ik er maar weinig van hihi..
@ Hier: Daniel vond het speelkleed ook superleuk

En na jullie verhalen over de mobiel ben ik er nog blijer mee!
Verder gezellig een beetje de verjaardag van Daniel gevierd gisteren. Ik had een broodbakmachine voor hem gekocht met een receptenboek, dat vond hij wel erg leuk. Heb nu al zin om het uit te proberen en die heerlijk geur te ruiken! We zijn ook nog even gaan sporten en toen hebben we chinees eten gehaald

smullen! Verder hebben we erug nagedacht over een naam, en we blijken wel echt heel erg dezelfde smaak te hebben. De tweede naam (vernoeming) zijn we nog niet helemaal uit, maar de roepnaam zijn we het volgens mij al over eens. Nog even een paar weken laten bezinken en er aan wennen, en kijken of we de naam dan nog net zo leuk vinden als nu

Hihi leuk leuk!
Goed, nu moet ik weer snel verder werken..