Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2010, 09:40
hypo's avatar
hypo hypo is offline
Vip Member

Standaard re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Hey Mia!
Zit ik net te schrijven in jouw topic; zie ik dat je hier ook gereageerd hebt...hoe grappig! Welkom terug......nou ja, dat klinkt ook niet echt leuk natuurlijk, maar ja....je snapt t wel!

Ja, inmiddels ook alweer effies verder (1 verse tp, 1 cryo, verse tp van 2; zwanger, mk...). Maar t feit dat ik zwanger ben geweest geef wel weer hoop, hoewel het ZO MOEILIJK was om er weer afscheid van te moeten nemen.

Ben net terug van het ziekenhuis, dus dan heb je meteen de update (en de andere meelezers ook, mocht ik die nog hebben...haha!).

Net de echo gehad; het zag er toppie uit! Geen cyste te bekennen (dat is de eerste keer, 1e IVF had ik een kleintje, 2e IVF had ik een grote...dus een cystepunctie gehad), dus Hypootje is helemaal blij!
Ik ga dit keer (op eigen verzoek) Menopur spuiten. Ik had dit gevraagd omdat ik op de Puregon zo enorm veel follikels maakte (+- 30), maar dat waren veelal kleintjes, waardoor van de 14 eicellen slechts 5 groot genoeg waren. Het is in het teamoverleg geweest en ze gingen met de Menopur accoord; dus ik ben heel benieuwd!
Vanmorgen dus ook even uitleg gekregen over hoe ik het moet spuiten (nou ja, vooral het mengen). Tis ff gedoe, maar vergelijkbaar met pregnyl, dus t valt wel mee.
Dan mijn schildklierperikelen.....
gisteren had ik bloedgeprikt en mijn TSH is 2,4 (was 2,9) en mijn T4 is 16 (was 14). Een lichte stijging dus. Mijn arts vond dit toch reden om op te hogen, maar dat heb ik eigenlijk al gedaan dus....(sinds 1 week). Ik ben dus blij dat ik zelf al ben gaan ophogen. Over 3 weken moet ik meteen nog een keer prikken (heb het labformulier al gekregen). Dat komt heel goed uit, want dan heb ik waarschijnlijk net de punctie gehad, dus een prima moment om op te hogen mocht dat nodig zijn.
Ik voel me nu echt serieus genomen; deze gyn kijkt er echt beter naar.
Dus wederom; Hypootje is blij!

Xxx Hypo