Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2010, 09:52
sassie25's avatar
sassie25 sassie25 is offline
Elite member

Standaard Re: Trouwen voor geboorte, ja/nee?

Ik was in september ten huwelijk gevraagd. We zouden gaan trouwen in pril op de dag dat we 10 jaar samen zouden zijn.Maar 3maanden na september had ik een positieve test. Ik was gewoon aan d epil, dus TOTAAL niet mee bezig. Drie dagen voor de positieve test ha dik mn trouwjurk besteld en een aanbetaling gedaan. Omdat we echt nog bezig waren met kiezen van restaurant, fotograaf, feestlocatie ed konden we dus alles nog heel makkelijk afzeggen. Ik zou ongeveer 7maanden zwanger zijn geweest. Niet dat ik het erg vind om met een dikke buik te trouwen, maar ik wist totaal niet hoe ik me zou voelen die dag. En omdat zo'n dag een hele hoop geld kost, wil ik er wel van kunnen genieten en niet 's ochtends wakker worden en denken gedver dan moet ik nog de hele dag.
In plaats daarvan hebben we die dag in april een "pre-wedding party" gegeven voor familei en vrienden om toch die dag een beetje te vieren.

Tycho heeft mijn vriend zn achternama gekregen bij erkenning en als we gaan trouwen ( ergens volgend jaar) neem ik zijn achternaam aan.

xxx sas

Mama van onze prachtige zoon Tycho (10-06-'10)
"Jij bent van ons samen,van allebei de helft,
je lijkt op ons, maar nog het meeste op jezelf"