HOi meiden!
Hier nog één!
Wij zijn nu 4 jaar aan het prutsen en we zijn er vorig jaar achter gekomen dat ik een hele lage eicelreserve heb (ben al lang in de overgang op 33 jarige leeftijd). Dus of er een eigen kindje inzit? We zijn ook ons aan het orienteren op eiceldonatie, wat waarschijnlijk de enige opties is om een "soort van" eigen kind te kunnen krijgen. Het kind is an natuurlijk 50% ons, maar ik heb het lekker mogen dragen

. Dus ja... adoptie of ecd...? Doe mij maar ecd. Maar helaas, dat is ook al geen garantie.
Wij staan ingeschreven sinds oktober 2009 en wij gaan waarschijnlijk februari op cursus, misschien eerder want er was een probleem met de betaling, dat moets worden opgelost.
We zitten in zo'n enorme achtbaan, dat wij ons nog niet hebben kunnen verdiepen in onze wensen. Ja, natuurlijk zo jong mogelijk, gezond mogelijk etc etc etc etc etc etc etc. Jullie kennen het wel. Maar zoals hier al eerder even is aangegeven: "Ik denk dat ik er nog wel op terug zal (moeten) komen ".
Ik kijk uit naar wat jullie rvaringen enzo zijn. Misschien kan ik me dan ook weer beter een beeld gaan vormen. Marja denkt altijd door te babbelen... vandaar mijn enorme geklets af en toe in andere topics!
7 weken: 9.9 mm, het hartje klopt!
8 weken: 7.5 mm, het hartje is gestopt