daffie: dat van t bloedprikken prik was ik..de naald en spuit enzo is idd veeeeeeel kleiner en dunnen maar iemand vroeg of t net zo'n pen was als bij glonal en ik bedoelde dus "t uiterlijk" t is geen pen echt een spuitje! en ik persoonlijk vind t wél erg pijnlijk maar ligt idd aan tijd van opwarmen én aan welke kant ik m krijg! links is zeer pijnlijk rechts voel ik amper! maar das ook per persoon verschillend natuurlijk en als t echt zo erg was...dan prikte ik en alle andere dames natuurlijk niet dus t is geen ramp! en best te doen hor!!!! sorry voor het misverstand en mijn kromme uitleg
sabine: bedankt voor je lieve ondersteunde woorden !!!! en wat geweldig om te lezen dat je nu een prachtige zoon hebt door ivf! nog gefeliciteerd!!!!
ego/all: volgens mij ben ik ongesteld....!!!!! snap er geen bal van!!! raar lichaam!!!!! ik heb (al 2wk) voor de zekerheid elke keer een inlegkruisje of dun verbandje in en vanmorgen dacht ik neem een tamponnetje ...ik net naar toilet zit er (sorry voor de ranzige praat) toch beetje bloed op!!!!! ( t rare vond ik dat t zijkant tampon was en niet t puntje en echt (licht) rood, maarja als t t begin is dan heb ik ook nog niet veel natuurlijk en kan t best aan zijkant zitten

)
nou heb ik gister 2x gemeenschap gehad en omdat ik door de deca nogal "droog"ben voelde t beetje pijnlijk (de 2e keer) en dacht ik misschien heeft mnlief t beetje "beschadigd" van binnen maar t kan dus ook ongi zijn!! rond 11uur toch maar weer plassen en misschien toch weer zh bellen

pfffffffffffffffff
sorry voor de ego skatjes maar ik moest dit ff kwijt!!!!!!!!!!
ps heb ook beetje ongi krampies nu in mn onderbuik ....maar aan de ene kant helemaal niet zo erg natuurlijk want nu loopt alles toch goed!!! nu maar hopen dat de deca wel zn werk verder heeft gedaan!!!!!!!!