Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2010, 11:44
patrieske16's avatar
patrieske16 patrieske16 is offline
Expert member

Standaard Re: Brabantse (bijna-) mama's club!

Hai

Nou gisteren bouwvak wezen vieren,was erg gezellig maar om 22.00 ben ik naar huis gegaan met 2 vrienden van ons,die gingen ook en ik had erg pijn in mijn buik dus ik zat niet meer op mijn gemak.
Eerst lekker wezen eten was erg jammie hahahha,daat zaten we te eten en kwam ik een oude vriend tegen die heb ik wel dik 7 jaar niet gezien,hij was getrouwd en een dochtertje foto's zitten kijken,was zo leuk meteen nummers uitgewisseld en snel een keertje afspreken

later naar een ander terras gegaan en we kwamen erg veel bekenden tegen iedereen vakantie aan het vieren,,was erg leuk we zaten met een man of 20 zo zie je nooit niemand en zo kom je iedereen tegen,jammer dat ik weer zo'n buikpijn kreeg,begin er echt van te balen nu hoor.

Mart kwam vannacht volgens mij tegen 4 en binnen gerold,toen hoorde ik de deur dichtknallen en dat was hij,ben weer lekker door gaan slapen.

------------------------------------------------------------

Naomi123...........Fijn dat je je kinderwagen al hebt meid,het kan maar vast binnen zijn toch
Altijd handig marktplaats toch,ik heb bekant alles verkocht van jaimy en noel,ik moet nu de schommelwieg en het badje en de box er mog op zetten,ben het meestal snel kwijt ga meestal onder het bod zitten van een ander hahaha.
Alleen heb je soms ook echt vervelende mensen die willen iets wat onderhand nieuw is voor een appel en een ei,ik zet het er heel duidelijk in dat ze niet hoeven te bellen onder een bepaald bedrag,en dan gewoon bellen en echt dan zeggen ze een bod en verwachten dat je daar serieus op in gaat,maar goed dat heb je ook als je wat aanbied he.
Wel tof dat je je box hebt gevonden,scheelt toch 125 euro of niet dan

--------------------------------------------------------------

Caruli..............hahahaha moest wel lachen om je datum hahaha,ik vond het wel een leuke datum hoor

---------------------------------------------------------------

wwjc19..........Ja echt niet te geloven,al was de eerste kuur niks waard die had ik van de post gekregen en de ha zei dat stelt niks voor die schrijven ze eigenlijk bijna nooit voor omdat de meeste mensen (hoop dat ik het goed schrijf) resident hier voor zijn,dus heb nu een kuur van 5 dagen keer 4 pillen,hij is vandaag klaar en moet maandag dan weer urine brengen,maar ik denk dat het nog niets is,heb nu ook cranberry pillen die schijnen ook erg goed te zijn dus die neem ik er nu ook bij.
Ik kon 13 augustus al terecht maar dan zijn we nog op vakantie,tenminste we komen dan die dag terug dus hebben ze het naar 16 augustus gezet,best snel vind ik zelf,vind dat wel fijn dan weet ik meteen waar ik aan toe ben.

Volgens mij ben jij ook nieuw hier of niet,en heb ik je nog geen welkom geheten,welkom hier

Gimena........Ow wat een leuke datum zeg,en nog lekker veel tijd om alles te regelen dat is ook wel fijn.
heb je al wat ideetjes,of zet je dat hier liever niet neer ivm bekenden die meelezen?
Hier gaat alles wel goed hoor,op de buikpijn na,maar dat komt ook hopelijk wel weer goed

mamakitty..........Hoe gaat het met jullie meid?