Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2010, 12:49
Lien1979 Lien1979 is offline
Member

Standaard Re: nog in MMM maar al op de wachtlijst voor VIA

Hallo dames, ik kom me hier ook even melden. Volgens mij heb ik een aantal van jullie al eerder gesproken in een topic over adoptie dat ik zelf heb gestart :-)

Wij staan al sinds afgelopen januari ingeschreven voor de VIA. Als alles gaat volgens de huidige planning, dan zouden wij in feb 2011 aan de beurt zijn. Tegen die tijd zijn we ook weer wat verder in de MMM. Ik weet nog niet wat we dan zullen doen, VIA en MMM tegelijk of eerst het een en dan het ander. We zien wel hoe het loopt.

Ondertussen heb ik me al best uitgebreid verdiept in adoptie. Zoals we er nu tegenaan kijken zouden we graag een sibling adopteren (maar één kindje is ook prima hoor) en neigen we naar een Afrikaans land. Misschien Kenia. Daar moet je minstens een half jaar blijven, wat nogal lastig en kostbaar is, maar het lijkt ons juist ook wel een mooi avontuur en een voordeel dat je het kindje niet gelijk mee hoeft te nemen naar een vreemd land. Hoe wij tegenover SN staan weet ik nog niet. Ik denk dat ik zelf voor meer problemen open zou staan dan mijn man. Maar we zullen het er natuurlijk wel samen over eens moeten zijn :-)