Re: Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!
Botervliegje dat zeiden ze dus hier ook precies zo wat betreft PCO. Opzich is het op het risico van overstimulatie na dus helemaal niet erg? Ik had de vorige ronde ook meer dan 30 follikels, maar niet allemaal rijp. Bij de punctie zijn er 12 uitgehaald waarvan helaas maar 5 rijp. Ik spoot toen eerst 3 dagen 150IE, toen 2 dagen 112,5 en toen om en om die eenheden. Nu wilde de arts de eerste 5 dagen 150IE, en morgen in Dusseldorf word er bepaald wat ik verder ga spuiten aan eenheden.
Hoe is de punctie gegaan vandaag? Een beetje een mooi resultaat kwa eitjes? Ik hoop dat het niet al te pijn heeft gedaan.
Hier moeten we trouwens altijd een paar dagen voor punctie bloedprikken voor de hiv testen enz.
Zeehondje, wij wonen in Hengelo.. Moeten 2 uur rijden voor we in Dusseldorf zijn, en dan weer 2 uur terug. Erg lang dus voor een fm meting van 5 minuutjes hihi maar hebben we er voor over! En ik prik hier savonds Gonal.. Mocht zelf kiezen, sochtends of savonds. En savonds komt mij beter uit.
Jackie75 dat is zeker een heel verschil aan medicijnen hihi lekker he! Als ik jullie verhalen zo lees ben ik echt heel blij met de narcose! Enigste wat je even voelt is de spuit van het infuus maar binnen 5 minuten lig je ook nokkie en daarna word je wakker op de uitslaapkamer met je mannetje naast je hihi. En kan je al meteen een ibroprufen krijgen voor de eventuele napijn. Echt ik vond het heerlijk dat slapen, en heb totaal geen nadelen van de narcose ondervonden. Ik kraamde alleen onzin uit toen ik net wakker werd hahaha.
Poekie welkom in dit topic meid! Klets lekker mee.
Hypo wat klote van je hoofdpijn. Hoe gaat het vandaag dan? Hoop dat je goed hebt kunnen slapen.
Loontje ik ben ook wel benieuwd naar wat vroeg en laat starten is. Hier is het probleem dus ook de ongelijke groei.
Even een update:
Vanmorgen de fm meting gehad. Rechts waren alle follikels rond de 10mm of kleiner. En links zat er 1 van 12,8mm en 2 van 11. Nou wat balen weer want de vorige keer liep er dus ook 1 follikel voor waardoor ik te vroeg punctie heb gehad omdat ze bang waren dat die ene follikel het ging verpesten. Ik zakte dus aardig door de grond toen ik hoorde dat weer 1 follikel ruim verder lag. Gyn adviseerde mij vandaag al cetrotide bij te spuiten, maar we moeten dat altijd eerst overleggen met onze vaste gyn in dusseldorf, en die hebben we gebeld maar die zegt dat 1,8 mm voor op nog niet erg is, en dat hij het morgen zelf wil bekijken en dat we dan wel bepalen vanaf wanneer cetrotide erin moet. Nou laten we maar vertrouwen op zijn ervaringen! Vorige poging heb ik me zo lopen stressen, wil ik nu niet! Dus ga me er niet druk om maken, heb er toch zelf geen invloed op. Morgen dus weer een fm en gesprek in Dusseldorf, en maandag weer een fm meting in Hengelo. Zo blijf je bezig he hihi.
|