Re: Brabantse (bijna-) mama's club!
Caruli...........Bedankt meid,en dat doe ik ook zeker,ik doe mijn huisje deze week helemaal goed,maarw el in etappes,normaal zou ik mart een dag wegsturen met de kids en dan alles ineens grondig aanpakken maar nu doe ik het over de week verspreid.
-------------------------------------------------------------
Naomi123..........Bedankt,ja het zal wel een keertje goed komen toch hahaha.
Je hebt nog even de tijd toch,en anders dat wij hier met zijn allen wat leuke namen neer kunnen zetten,misschien dat er iets bij je past,of leuk vind?
Wij hadden noël zijn naam erg snel omdat wij de oë er in wilde hebben bleef er weinig over.
Voor jaimy moesten we wat langer denken,eerst wilden we Luka maar toen kreeg iemand die naam die we kenden,toen wilden we Mica maar dat vond mart toen weer niets en toen zagen we jaimy op tv voorbij komen en dat kwam mooi uit want ik wilde graag 5 letters,we hadden zoe* toen waren we met zijn 3tjes noel met zijn 4 tjes en nu jaimy zijn we met zijn 5 jes sybolisch gezien dan.
---------------------------------------------------------------
miffy11............Ow meid ik begrijp je heel goed hoor,hier is dat ook zo daarom ben ik woensdag met ze naar avonturenland gegaan zodat ze wat energie kwijt konden,of het echt heeft geholpen dat is een vraag hahaha.
Ik snap dat dat heel vervelend is,als je nu nog niets hebt gehoord zou ik gewoon even bellen hoor,is wel zo fijn dat ze iets laten weten,desnoods over de mail,helaas kreeg ik ook 9 van de 10 keer gewoon niets te horen,ik zoch dan nog wel contact en zei ook dat het wel zo netjes was dat ze even de moeite zouden kunnen nemen om wat te laten weten.
Ik hoop dat ze inmiddels gebeld hebben met goed nieuws