Luca, heb je stukje ook met tranen in mijn ogen zitten lezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen.....pfff wat moet dat moeilijk zijn.....
Noor, leuk dat je er weer bent! Hoe gaat het met je? En inmiddels al weer vriendjes gesloten met de belastingdienst

.
Hanneke, sterkte.
Helena, ben benieuwd of je gevoel klopt. Nog een weekje wachten ongeveer toch?
Hier, de ziekenboeg blijft helaas doorgaan. Nu hebben Thijs en Daan waterpokken. Thijs een beetje en Daan zit echt helemaal onder en is er ook echt wel ziek van. Bas was er 2 weken geleden echt heel ziek van, had ook ontstoken oogjes en een ontstoken keel erbij ook en een week hoge koorts. Ik hoop niet dat Thijs en Daan er zo ziek van worden maar Daan heeft net ook al overgegeven. Ik vind het zo sneu. Ze zijn nu alles bij elkaar al iets van 5 weken om de beurt ziek trouwens.
En even heel egoistisch: ze kunnen daardoor ook niet naar het kdv natuurlijk. Ik was zo blij dat ze eindelijk terecht konden en ik even bij kon komen voor ik weer aan het werk moet......ik had die tijd ook echt wel nodig eigenlijk, en nu dan weer zo weinig slaap. Maargoed, voor de jongens het rotste natuurlijk.
Afgelopen maandag waren Thijs en Daan trouwens precies zo oud als dat Bas was toen ik van hun zwanger werd, achteraf was dat wel erg snel.
Nou, ik ga nog even kijken of ik nog wat foto's op hyves kan zetten, de laatste die ik geplaatst heb waren van net na de geboorte van Thijs en Daan.