Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2010, 22:17
suzyq's avatar
suzyq suzyq is offline
Elite member

Weblog berichten: 3
Standaard Re: Advies over relatie, mss alleenstaand toch beter voor baby?

Dan heeft het al eerder niet goed gezeten. Of je ex heeft gelogen om jou een plezier te doen, of jij hebt niet gezien of niet willen zien dat er wat anders aan de hand was. In ieder geval is er mijns inziens geen eerlijkheid in de relatie geweest. En dat bedoel ik echt niet lullig, maar ik zie aan mijn man precies wanneer hij eerlijk is tegen mij of niet, en of hij wat doet alleen om mij te plezieren of niet. Mannen kunnen namelijk niet goed toneel spelen, what you see is what you get. Vrouwen zijn daar veel beter in

Maar goed, het is zo, en blijkbaar bekijk ik dit soort dingen wellicht wat anders. Je doet er helemaal niets meer aan en jullie hebben al een beslissing genomen.
Hoewel ik vurig voor je hoop dat hij er zal zijn voor je kind, denk ik niet dat je heel veel moet verwachten. Hij wil dit kind nu al niet, en straks waarschijnlijk ook niet (anders waren jullie niet uit elkaar gegaan denk ik).

Faith is the substance of all things to be hoped for