Ik ben ook weer terug uit de stad. Met (schoon)mams nog even bij ons een bakkie gedaan en haar toen weer naar huis gebracht. Was wel even gezellig zo, moeder/dochter. De braderie was weer geen moer aan. Elk jaar dezelfde suffe kraampjes. Kleding (zoals op de markt), mobiele telefoonkraampjes, en meer van dat soort spul. Niet echt een braderie dus, met oude ambachten ofzo. Viel zoals gewoonlijk weer enorm tegen.
@Sasje: mag ik vragen waarom jullie het vis de Smep-methode willen gaan proberen. Wordt het dan niet een beetje te "verplicht" als je begrijpt wat ik bedoel. Bedoel het niet rot hoor!
@Twinkelstar: nee joh, ik vatte het niet verkeerd op hoor! Ha er misschen even een

achter moeten zetten. Tja, het is nu gewoon rustiger, de ene helft op vakantie en de andere helft aan het werk. T'is wel saai zo!
@Dolfijn: jeetje wat een rare dag had jij. En wat een tegengestelde gebeurtenissen. Gefeliciteerd met de geboorte en gecondoleerd met het overlijden van je buurman. Al die verschillende emoties en dan nog je hormonen, het helpt ook niet echt zo. Ik hoop dat je de drukke dag even van je af kan zetten en lekker kan slapen vanacht.
@the Cat: wie doet nou zoiets, stiekem stoppen met de pil. Wat een gemene streek en ook zeker niet verstandig. Wel raar hoor!
@Mom: ontpillen kan eenhoop teweeg brengen voor je lichaam. Dus ook dit kan er zeker mee te maken hebben.
Hé meiden, waar ik alleen erg nieuwschierig naar ben is hoe jullie je man/vriend hebben leren kennen en hoe de vonk is over geslagen. Ben gewoon benieuwd!