Re: SEPTEMBER mama's 2010 DEEL 5 YEAH!
[QUOTE=Dimple;7895851]@Hadassa, lekker dagje zeg, en ik dacht dat wij laat waren met alles. Volgende week ga ik me een keer kwaad maken met die zaken.
Ik hoop dat het nog beter gaat worden met je suikerwaardes, echt niet leuk hoor.
Wat betreft de suiker, ik bedoelde het natuurlijk niet zo, van even tijdelijk je eetpatroon aanpassen, maar alles was gewoon goed bij mij, kindje was eerder te klein dan te groot, dus om niet meer naar de gyn te hoeven (was absoluut geen aardige!!!) heb ik even overdreven, ik blijf er natuurlijk wel op letten. Over 4 weken moet ik dan weer een dagcurve doen en ik merk nu ook als ik teveel koolhydraten heb gehad.
[QUOTE]
Ok meid, is al goed! Ik begrijp je nu beter... maar geef dit advies neit zomaar aan mensen... als ze nu werkelijk zw diab. hebben, hebben ze een probleem als ze de testen op die manier gaan beinvloeden. Schrijf het erbij waarom je het zo deed... maar niet als advies ok! Ik weet helaas wat het met je kan doen vandaar mijn misschien wat scherpe reactie!
Meiden.... weet je wat een vreselijk groot nadeel is van die hoge hoeveelheden insuline... euhh, dat ik steeds honger hebt... en niet mag eten.. ja koolhydraatvrij... maar dan blijf ik honger houden.... ik ben gewoon de laatste tijd veel misselijk van de honger... echt niet leuk meer! En vaak is mijn waarde dan nog gewoon hoog! Komt door de insuline hoeveelheid, weet ik, maar is een rot bijwerking!

16 maart, prachtige echo, hartje klopt!
Dochter november 2001
Zoon september 2010
Mola zwangerschap 2003
|