Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2010, 00:36
hypo's avatar
hypo hypo is offline
Vip Member

Standaard re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

@Zonnetje: hele fijne vakantie gewenst! Geniet er lekker van! GA je lekker naar de zon?

@Mia: ik had idd te hoog vastgepakt, waardoor ik allemaal kleine stukjes glas in mijn handen had. Ik wist niet meer zo goed hoe het moest; was al weer lang geleden. Nu doet Hypoman t, dat bevalt beter! (kan hij me tenminste ook een beetje helpen, vindt hij ook wel weer fijn en ik natuurlijk ook!) Ik zal hem de tip van keukenpapier/gaasje geven!

@Timon: Het gaat nu dus toch best vlot! Nog even en je hebt weer een echte kans; fijn meid! We gaan natuurlijk voor je duimen!

We zijn min of meer geslaagd voor de badkamer. Superleuk concept bedacht met twee (!) douchekoppen en waarschijnlijk een whirlpool. Nu nog ff uitrekenen of t allemaal volgens t budget kan!

Het lange slapen was heerlijk; ben nu ook nog niet echt moe. Was een onverwachte gezellige avond met 3 vrienden die langs kwamen, gezellig tot 12 uur in de tuin kunnen zitten, zonder dat het koud werd (met kacheltje aan). Dat was dus gezellig genieten! Toch lastig om onze mond te houden over alles....maar t is gelukt!

Xxx Hypo